- Z n ö v i t

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Znövit - 16 juli 2010 19:42


Kikat på stan med Matilda och köpt henne en b-daypresent och bjudit på kinamat.

Köpte nån emu-olja som Chai tipsat om till mina implantat, ska tydligen hjälpa lite mot svulanden som det blir på sommarn, och frågade henne i butiken vad det var och så och hon undrade vad jag ska ha den till, och jag sa att det var till mina implantat som kan bli svullna på sommaren. Och inte tänker väl jag på att implantat oftast relateras till bröst och dagen till ära hade jag en klänning som får mina boobs att se lagom fylliga ut så hon måste ju tro att det var dom jag skulle smörja in i olja.

Fast den kan jag bjuda på.


Snart börja göra sej iordning tror jag, ingen aning om vad som händer ikväll än dock men dyker upp något såsmåningom. Talades om Framfickan, får la se.


Adam Lambert – Whataya Want From Me


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards