- Z n ö v i t

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Znövit - 15 februari 2009 19:15


Jajamänsan, här är min nya blogg!

Och här tänker jag försöka vara mer possitiv och skriva ner mina mål och framsteg för att själv kunna ta del av min utveckling i vardagen.

Jag kommer ha kvar min gamla, men bara för att jag ska kunna kolla igenom den själv och läsa det jag skrivit förut, så jag kommer inte skriva i den mer.


Jag tänker börja med att skriva att det har varit en riktigt bra helg!

I fredags kom Nattis och Pierre till Uppsala, inte träffat dem på sjuukt länge så var rikitgt roligt att träffa dem igen!


Igår var det ju dendäringa en massa hjärtans dagen, och Mauri fick ett plötsligt gayinfall och köpte godis och frallor till frukost, en ros och hyrde en film samt rakade pubeset till ett hjärta.

Så jävla söt lixom haha! First time ever jag får en ros av en kille faktiskt, blev lite rörd nästan.

Tycker om honom så jävlajävla mycket!  


Ja, och idag har jag varit och hälsat på min far vilket var riktigt trevligt, min plastmorsa var och jobade så fick lite tid till att bara umgås med farsan, vilket inte händer så överdriver ofta.

Nu tycker jag faktiskt om min plastmamma väldigt mycket, men kul att få ltie tid med far.

Tycker om att vara där och hälsa på mer och mer, jag känner mej mer som en vuxen nu när jag är där, förut har jag alltid setts som 'barnet' och jag vet vad pappa har tyckt om mej när jag var som trasigast.

Men nu ser han mej som en jämnlike och vi kan tala om saker och det känns riktigt riktigt bra.


I hela mitt liv har jag strävat efter hans bekräftelse och nu är första gången någonsin som jag känner att jag får den.


Nu kommer Matilda hit när som hellst på hängakbäll, hon skall stanna över natten oxå. Jag ser fram emot att bli spöad i skip-bo ett par gånger till.


Peace!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards