- Z n ö v i t

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Znövit - 26 februari 2009 17:35


Jag håller på värsta städa, nästan klar. Jag och städar inte bara, jag VÄRSTA städar. Ni vet, skura listerna, damma alla hyllor, tvätta köksskåpet och grejer. Reent och fräscht, me loove it!


Håller på färga om mitt hår oxå HIHIHI.

Inte färgat mitt hår på flera månader nu, jag är så lycklig!

Mörkrött blir det. Väldigt mörkrött.

Får se om det blir dreads sen, kan se riktigt knasigt ut med min jävla sidecut.


Jag har haft en skitduktig vecka, ätit kycklingbaguetter flera dagar i rad, pluggat som ett as inför ett prov jag gjorde idag och städat as hell.

PLUS att jag varit i skolan _ALLA_ dagar på _ALLA_ lektioner.

Går jag dit på min enda lektion imorn så kommer detta bli värt att skriva ner i en historiebok eller nånting.

Tror det måste vara första gången sen tvåan började som jag är i skolan på alla lektioner hela veckan!


För att plussa på min duktigness ännu mer så överväger jag att träna imorn. Inte bestämt mej än dock.

Har faktiskt kört en massa yogapass i smyg hemma senaste veckorna vilket oxå är rätt bra träning.


Hell yeah, Znövit är på topp igen!
Och jag känner att jag är nära svaret som ska göra mej lycklig.

Detdär lila, det där som jag inte vet, det som alltid stoppar, det svaret, på vad det är . På hur jag ska göra.

Jag är så nära.


Och jag älskar att må bra.


Peace!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards