- Z n ö v i t

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Znövit - 22 februari 2009 02:31


Desperata situationer kräver desperata handlingar, som en vis man sa någon gång. Jag tror det var Kalle. Anka.


Inte för att det har något med detta inlägg att göra, tyckte bara det lät trevligt.

Chill helg, hängde hos Matilda ett tag igår, sen en stund på Terassen med Mauri, Jack och Jenny mot kvällen men blev så nedrans trött så jag åkte hem redan vid tolv.


Idag kom lillebror hit, mötte honom på stationen på eftermiddan, sen har vi mest hängt hemma hela dagen. Matilda kom över nu på kvällen och det blev som vanligt skip-bo.

Och en film som hette Little miss sunshine som mest var cepe. Kärlek till farfar.

Lillebror sover redan som en stock. Måste vara luftombytet.


Jag känner att jag mår helt åkej just nu, känner mej bra till mods och ensamhetskänslorna är inte alls lika starka som vanligt.

Jag funderar på om det bara är just nu eller om det faktiskt är en permanent förändring jag lyckas jobbat fram.

Som vanligt, jag skall alltid analysera sönder saker och utgå från att allt är negativt.


Jag vill som jag nämnt förut bara få känna ett tag, men jag är så dålig på det. Ska alltid börja fnurla ut vad som gör att jag mår bra just nu eller tvärtom, vad jag mår dåligt av.

Självklart är det lättare att finna anledningar till att må dåligt.


Måste ändå konstatera att jag är väldigt stolt över mejsjälv sedan sista samtalet med psykologen då jag lyckades kräkas ur mej riktigt feta grejer, vågat ta upp det och ska nu försöka bearbeta. Även om det känns som ett framsteg så är det sjukt jobbiga saker vi är inne på nu och jag försöker verkligen spara tankarna kring detta till psykologsamtalen men det är väl självklart att de dyker upp oftare än så.

Och det är ju svårt att inte låtsas om dom.


Målet angående filminspelningen failade, eller nah, det gick ju bra på inspelningen igår men idag fick jag mail om att vi får ställa in hela grejen, finns ingen tid till det.

Känns faktiskt lite som en frihet, iallafall för mitt hår, nu kan jag göra vad jag vill med det utan att tänka på att jag måste ha samma frissyr under hela filmen!

Nya dreads nästa vecka, vitt och brunt blir det denhär gången.

Matilda ska få lära sej fläta oxå, ska bli intresant!


Haha fan vad jag bara maler på just nu! Innan jag säger godnatt vill jag bara påminna alla om att ni gärna får klicka på  länken som finns till höger och klicka för skogen!

Går att klicka varje dag och nu är det kort tid kvar innan de slutar vara gratis att klicka, en gång kan ni väl iallafall göra't, for me? <3


Peace och godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards