- Z n ö v i t

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Koka potatis

Av Znövit - 18 februari 2009 17:24


Just nu håller jag på koka potatis, skulle gjort det igår egentligen men det blev ju käka på stan med Matilda istället.

Jag kokar mycket potatis för att kunna äta stekt potatis resten av veckan,

man kan göra så mycket med potatis! Kärlek till potatisen!


Makes my world go round round rahahahahaound.


Börjar ta igen mej efter gårdagens 'anfall'. (spyan på toaletten efter att ha talat om feta grejjer) och nu känns det bara skönt.

Bra, att jag fått ut det. Och att någon tror på mej, tror på att det faktiskt  har hänt.

För det tycks som att jag är den enda som inte förnekar.

Men det är väl klart, är man passiv är man nästan lika skyldig som den agerande och då väljer man väl att förneka.

Ingen sympati över till den utsatta, det vill säga mej.


Jag räknar iaf detta som ett framsteg. Ett stort framsteg å mina egna vägar och fler skall det bli.

Jag skall börja med att sätta upp mål! Veckovis, månadsvis och årsvis.


Denna veckas mål är att sova mycket, köra järnet under filminspelningen som börjar imorn, se till att Lillebror får det kul här och at försöka att inte analysera sönder allt jag känner, utan bara få känna.


Ikväll blir det utgång på Williams, hoppas det blir trevligt, behöver lite sådant nu. Suttit hemma väldigt mycket senaste tiden.

Har dock inte behövt vara ensam så mycket då jag haft vänner och Mauri här nästan hela tiden.


Nu skall jag kolla till min potatis!


Peace!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Znövit - 26 augusti 2010 12:59

  Nu byter jag till blogg.se, men tar inte bort denhär för tycker det är kul att gå tillbaks och läsa ibland, men kommer inte att uppdetera här alls längre!   Nya adressen :  http://znovit.blogg.se/   Peace! ...

Av Znövit - 25 augusti 2010 11:23

  Dricker kaffe och har precis ätit biggest frukost med ägg och bacon och hela kittet. Väntar på att få ett samtal från Ung vuxna vilken sekund som helst, ska diskutera hurvida jag ska börja i terapi igen. Fick antagningsbrev från kovux igår och ...

Av Znövit - 24 augusti 2010 15:43

  Försöker komma in i skolrutinen igen, men det är svårt när man bara läser två ämnen och några lektioner är varannan vecka, det blir liksom mindre än en lektion om dagen. Hanna kommer hit och hänger med mej sen, känns bra, behöver bolla så mycke...

Av Znövit - 20 augusti 2010 20:39


  Suttit med världens jobbigaste huvudvärken hela dagen, hela huvudet har liksom pulserat typ, sjukt jobbigt. Precis lagt sej lite, nu dricker jag cider och Andrea speinger runt och tokstädar min lägenhet för att den är så äcklig. Kommer inte hitta...

Av Znövit - 20 augusti 2010 09:46

  Höll på dö att tristess igår, men då slängde Martin iväg ett sms till mej och det slutade med att vi tog en kaffe i stan och sen promenerade runt i timmar och snackade skit. Sen tog vi en snabb öl innan vi gick hem, mycket trevligt! Nu ska ja t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards