- Z n ö v i t

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Znövit - 6 oktober 2009 13:54


Bortsett från att jag är ännu mer lättirriterad än vanligt på grund av stress och press från skolan så är nog läget rätt bra just nu. Bästaste BFFen är hemma från Sundsvall igen, jag ligger inte så farligt mycket efter i skolan, jag har äntligen fått en frys, jag känner mej inte så farligt tjock just nu, det är höst och dags att plocka fram mysiga halsdukar och tjocka tröjor och i helgen var jag och skar bort hud från min vad i form av ett peacemärke. Vilket förövrigt nästan gör outhärdligt ont nu i efterhand då jag måste hålla såret öppet en tid, uttrycket "ska man vara fin får man lida pin" har plötsligt fått en helt ny innebörd.


Och jag vet att det sägs att det är på våren som man blir extra kär och gamla förhållanden blommar upp lite extra, nu blommar iochförseh mitt och Pojkväns förhållande på rätt bra alla tider om året, men jag blir nog lite extra extra kär såhär i höstmyset och är tacksam över att jag har Pojkvän att krypa upp i soffa med och kika på TV tillsammans med, med lite te och filtar och ett bögigt ljus i bakgrunden.


Nä, det mesta är mest bra just nu.

Jag tror jag gillar hösten. I Några veckor till iallafall.


Peace.


Tillägg på föregående inlägg: Jag sparar inte de kommentrer som kommer in då ni kanske inte vill ha ut era adresser och grejer på nätet.

Ovido - Quiz & Flashcards