- Z n ö v i t

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Znövit - 7 oktober 2009 19:20


Min klasskamrat Elina har i sin blogg ett moment hon kallar "Hitt och shit" där hon skriver små listor på bra och dåliga saker, och jag tänkte vara fett copycat och bötja Najsa och Bajsa för att jag tycker att det är kul. Hennes blogg kan vara rätt roande i övrigt, kolla in vettja; http://fittjournalen.blogg.se/


Najs:

. Höst och höstoutfits och höstmys.

. Jag pluggade som fan idag och gjorde tre arbeten klara.

. Jag ska ta en ONSDAGSÖL med Pojkvän och Jackieboy,första gången jag onsdagsölar sen skolan började!

. NY SÄSONG MED SCRUBS på TV om typ halvtimme, har bara sett den säsongen typ en gång!

. Att jag äntligen köpt mina gul/vita skor jag velat ha i forever.

. Teatersport imorn och att jag och två till i klassen ska klä ut oss till Idoljuryn (gissa vem jag ska va).


Bajs:

. PAIN IN ME LEGG, jävla cutting is killing me just nu. *stå uuut*

. Att jag bara kan ha baggyjeans på grund av cuttingen för annars göre ont s¨kan inte höstoutfitta som jag vill, plus att jag småhaltar så det ser ut som att jag HOPPAR FRAM SOM EN JÄVLA DVÄRG. Förlåt dvärgar.

. Regn. Höstmys utan regn skare va!

. IDOL! ALLTSÅ HUR KUNDE JÄVLA KICKA DANIELSSON WANNABEN GÅ VIDARE?!?! OCH HUR KAN FOLK LÅTA JON ÅKA HEM?!????! OCH INTE LÅTA MOA GÅ VIDRE!!!??? Fuck Svenska jävla folket!

. Jag har inte tillräckligt många h0mies i Stockholm, får kämpa och planera som fan för att försöka skaffa sovplats när jag är där.

. ATT INGEN VILL BLI MIN BREVH0MIE!


Allt för ikväll.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards