- Z n ö v i t

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Znövit - 22 oktober 2009 04:53


Otippad kväll ftw, planen var ett par krogar och chilla med goda vänner, vilket slutade med en krog och chilla med något större skara vänner, plus nytt folk. När de vänner jag från början var där för att träffa försvann och jag satt kvar med två guys som jag känner så bestämde vi oss för att det är väl klart det måste bli efterfest, såhär klockan två på en onsdagskväll.

Sagt och gjort, efterfest hos M, vilket började med nintendo Wii och slutade med TP. Sen fick jag SKJUTS HEM PÅ CUKEL av andra M HAHA, CYKEL LIKSOM :D


Imorn ska det vara 'klassresa'. Hela klassen ska pka till ett ställe utanför stan och leka roliga lekar tillsammanbs och bo i stugor.

Yey. Skitpepp. Verkligen. Shit. Vad jag ser fram emot det..


Nu är frågan; värt eller ovärt? Måste i så fall upp om ca tre timmar, och då känns det såklart som att jag lika gärna skulle kunna vara vaken. Eller skita i och sova?


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards