- Z n ö v i t

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Znövit - 2 november 2009 11:18


Alla fortsätter påpeka för mej att jag måste försöka se det bra i saker istället för att må dåligt över det dåliga. Lättare sagt än gjort när man lever i hagelbajs, men jag ska försöka.


Jag är iallafall glad över att jag inte lever ett tråkigt liv, jag skulle ha kunnat bo hos lyckligt gifta och överbeskyddande päron i ett tråkigt familjeområde och träffat mina två och enda vänner de dagarna vi inte satt och plugade för sej, och när det väl hände att vi fick komma på fest så var det något jag talade om i ett halvår för det är det enda intressanta och 'utöver det vanliga' som hänt i mitt liv.


Så i guess thank you Jesus (a.k.a Jasse) för att jag lever ett händelsefullt liv med många vänner omkring mej fyllt med nästan dagliga spontana små äventyr.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards