- Z n ö v i t

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Znövit - 4 november 2009 22:30


Najs:

- He-man smsar från Blekinge och säger att han varit på Willy:s och hört några femtonåriga flickor tala om Znövit på bilddagboken, jag är faammoouus!

- Jag har sluppit alla biverkningar av vaccinsprutan medan många av mina vänner har fett ont i armen.

- Shoppat lite nytt idag, var två veckor sen jag köpte något senast.

- Jag har fett med potatis hemma, stekt potatis ftw <3

- Fika med Hoppe imorgon!

- Jag sov i tio timmar inatt <3

- TBFIEH är bäst och rotade igenom hela IKEA för att köpa mej ett likadant skohorn som det hon hade sönder.

- Loke komemr till  Uppsala och spelar på fredag.

- Halloween var GRYM!


Bajs:

- Min honey kanske aldrig kommer känna igen mej igen.

- Skolångest, och det har inte ens gått en termin.

- Mitt hår är pissgult, borde sluta få för mej att blondera håret.

- Festat upp alldeles för mycket pengar från sparkontot.

- Onödigt drama man inte medvetet gett sej in i.

- Psykolog är död.

- Ensam. Jag och Pojkvän (som nu döps om till Ex) gjorde slut för en månad sen, allt är bra och så men det är nedrans jobbigt att vänja sej vid ensamheten.

- Vintern och julångesten närmar sej, utan tvekan värsta tiden på året.

- Diska. Jag HATAR diska.

- Cameltoe i rumpan på svenskaläraren.

- Nationella prov.


Peace!

Av Znövit - 4 november 2009 14:16


Noo svininfluensa for me!

Igår stod jag och Jackieboy i kö i över en och en halv timme för att få vaccinsprutan, varan över en timme var utomhus i extremkyla.

Som tur var så ligger mottagningen knappt hundra meter från min dörr, så efter en halvtimmes kyla sprang Jackieboy in och gjorde varm choklad åt oss, så vi stod där och mös och gottade oss medan alla andra tittade avundsjukt på och önskade att de var kompisar med oss. Vi sjöng en nedrans fin sång också. "Vi ska ta vacciiiin! Yeaaah! Mot svinfinfluensaaan! Destroooy!"


Vet att fett många är anti hela influensa och vaccin grejen, jag tog vaccinet mest för att inte eventuellt smitta de som faktiskt är i riskzonen. Även om jag inte skulle bli så fasligt sjuk själv så finns det dom som kan dö av skiten, min mor tillexempel. Så ut och ta spruta allihopa!


Har sjukt många arbeten att göra i skolan nu, jag löser det med att vara rättvist och inte göra något alls.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards