- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Znövit - 12 november 2009 15:08


Mått lite illa på mornarna senaste typ två veckorna, först inbillade jag mej såklart att jag var gravid eftersom att jag ör halv hypokondrisk, men kom fram till att så var inte fallet. Sen lugnae det ner sej ett par dagar innan det drog igång igen, illamåendet alltså.

Imorse låg jag på tolett/hallgolvet och har aldrig önskat att jag ska kräkas så mycket i hela mitt liv,. Kallsvettades och kunde inte röra mej för jag mådde så dåligt. Men lyckades inte kräkas.


Lär höra av mej till min läkare igen, som jag är så bundis med. Egna teorier: P-stavshelvetet, magkatarr (-fast har inte haft ont den här gången..), stress.

Tuttknölen har blivit mindre iallafall.


"Yo Znövit, vad lyssnade du på hösten 09?"

"Nämen nånting sånthär":  http://open.spotify.com/user/zn%c3%b6vit/playlist/3mzv6Vv4zAcSvczuvpNIej

Låtar kommer läggas till med tiden. Sen har jag en separat lista för sån musik jag tycker är min och är barnslig och inte vill dela med mej av.


Peace!



Ovido - Quiz & Flashcards