- Z n ö v i t

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Znövit - 14 november 2009 17:52


Min väska blev stulen igår när jag var på krogen. Så jävla fail.

Mitt liv fanns i den väskan; nyckeln, kameran, plånboken och allt viktigt i den, busskortet, mp3n. Och mina nya vantar.

Skämms så sjukt mycket, känner mej som en ansvarslös liten fjortis. Fick väcka grannar och hyresvärdar mitt i natten för att komma in i  porten och be om extranyckeln.


Helvetes jävlar. Fredag den jävla trettonde.


Annars avbr det dock en lovande kväll med otippade möten, alkoholkonsuption och EDDIE ÅKTE UT FRÅN IDOL <3<3


Snart dags att gå ut igen. Är fjortiswannabealkis och lever för att bli full på helgerna. Jag orkar inte med vardagsdrama och skola, it's killing me.

Go fylla go.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards