- Z n ö v i t

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Znövit - 9 november 2009 17:26


På bussen hem från skolan satt en liten dude på 10- och gav mej en massa slängkyssar, so sweet!  I'M BACK IN THE GAME BITCH! 10- vill såå ha mej!

Gosh.


Jag har en knöl på bröstet. Den har gjort mej lite fundersam, tänkt att det är väl inte så farligt kanske. Men det är en knöl. Idag kände en classmate på knölen och bah HOOOLY SHIT, THAT'S A BIGASS KNÖL BR0!

Jag måste alltså ha bröstcancer eller mongotutte. FUnderar på vilket som är värst.


Peace!

Av Znövit - 9 november 2009 01:13


Åkej, nu har min Hata-Eddie-Attack lugnat ner sej lite. Fast jag hatar honom fortfarande.

Rabih åkte ut i fredags, vilket jag hade varit åkej med om EDDIE redan åkt ut, för INGEN borde åka hem FÖRE honom för han är dålig. Helt enkelt.


Jag önskar att alla kollade på Idol så jag kunde få tala om det hela tiden. Men alla gör inte det så jag försöker att hålla igen lite.


Jag önskar verkligen att jag sov nu, men det gör jag inte. Har börjat lära mej att om jag är vaken tills jag känner att jag nästan kräks av tröttness så somnar jag fortare när jag väl lägger mej. Om jag lägger mej när jag bara är trött kan jag ligga vaken i fem timmar utan att somna vilket är sjukt frustrerande.


Så sjukt mycket som händer nu och jag löser det genom att inte orka bry mej och festa galen. Och får jag tid övers till att fundera ser jag till att sysselsätta mej. Lyckats rätt bra faktiskt.


Fortsätter drömma mardrömmar om att jag blir gravid eller att jag får barn. Asjobbigt. Håller på bygga upp nån sorts bli-grvid-fobi eller nått tror jag.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards