- Z n ö v i t

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Znövit - 16 november 2009 09:23


Usch vad jag gråtit inatt. Efter några timmar grät jag mer över hur ont det gjorde att gråta snarare än varför jag egentligen var ledsen. Man blirju så nedrans torr och svullen runt ögonen att salta tårar nästan tar livet av en.

Vilket kanske inte varit helt jävla fel just nu.

Nej, fyZnövit nu ska vi inte överdriva.


Blev uppenatt iallafall, senaste timmarna har jag roat mej med att kika på True Blood (jävla TBFIEH) och lekt med tanken på att helt enkelt skita i och hoppa av skolan och låta allt skitaa sej. Jag menar, jag kan ju inte må sämre än vad jag gör nu. Och jag vet inte ens vem jag försöker lura längre när jag babblar om att kirra skolan, alla vet att det inte finns en enda jävla chans i helvete att jag kommer göra det.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards