- Z n ö v i t

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Znövit - 9 augusti 2009 17:44


Det här kommer så inte bli kul utan namn, men jag kan bara inte hålla mej.


Messar fram och tillbaks med Vän, Vän skriver;

- Ah förresten, började lyssna lite på 3oh!3 men börjar verkligen bli trött på dem. Gillar du fortfarande dem?

Znövit skriver:

- Haha nä, var lite kåt i dom i några veckor innan jag tröttna. Funkar ibland kanske.

(vän)

- Jo de var lite katshiga i början men efter några få dagar blev de fett gamla. Starstrukk är fortfarabde feta dock. Berätta inte för nån att jag lyssnar på dom.

(jag)

- HAHAHAHA OMG, nästan så jag måste skriva det i bloggen! (internskämt, att jag ska skriva allt i bloggen)

(vän)

- Jag.. kommer.. döda.. dej..

- Du borde se mej nu. Jag gör mitt killerface.

(jag)

- Aaaahw! Men det är ju så braaaa! Som den goda vän jag är skall jag iallafall göra mitt bästa för att inget säga.


Men jag kunde bah inte hålla mej.


Hemma från Gotland btw.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards