- Z n ö v i t

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Znövit - 10 augusti 2009 03:23


Jomen så var man hemma då.

Känns overkligt i got to say, för ett dygn sen var jag på Gotland där alla springer runt i medeltidskläder och sjunger och dansar och plötsligt är jag hemma och allt är precis som vanligt igen.


Sjukt värt slut på sommaren, men jävlar vad skönt det är att vara hemma och veta att jag faktiskt ska stanna hemma ett bra tag nu!


Nu kan jag inte sova för jag har ju såklart vänt på dygnet, skall roa mej med att spela spel på fejsbok och lyssna på när Pojkvän snarkar bakom mej och bli lite sådär varm i hjärtat.

     Som en gammal tjejkompis från Dalarna frågade en gång, efter att jag vänligt men bestämt tackat nej till lite oskyldigt kompishångel under Peace and Love; "Vafan Znövit, haru gått och blivit kär?"

Jag svarade

"Jo, jag har väl tamigfan gått och blivit det."

<3

Peace!


Ovido - Quiz & Flashcards