- Z n ö v i t

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Znövit - 17 augusti 2009 15:00


Even though I know it can't be us I'm not sad
Cuz' you're simply the best thing I never had
Oh, baby girl won't you spread your thighs for me?

I GO BY THE NAME OF JERRY HOFF AND I WNNA BE YOUR FRIEND NOT YOU ENEMYY!  


Lyssnar på bögiga lovesongs och tycker att varför gör ingen en låt till mej om hur snygg och underbar jag är och hur mycket man vill ligga med mej för?

Jag tycker allt att jag förtjänar det.

Alla borde vilja ligga med mej.


Monsterförkylningen from hell hålelr sej kvar, talade med min läkare idag och han typ "Äh, så längeru ente har feeber så äre luungt" och jag typ, "Alltså, jag tycker om mina lungor" och han typ "Hä-hä-hä nu överdriveru lite här va"

Överdriver? Alla har väl förtusan hört om svininfluensepedemin som är på gång, jag svär jag har svininfluensan gånger tre, minst.

Han tyckte att jag skulle köpa något från apoteket, men alltså, alla vet att det som finns att köpa receptfritt från apoteket bara är jävla sockerpiller de har för att tjäna pengar på hypokondriska gamla tanter som älskar att trycka i sej piller.


Åh.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards