- Z n ö v i t

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Znövit - 4 april 2010 19:58


Igår åkte jag hem till Annika och blev bortskämd med oxfilé och klyftpotatis och imorse fick jag kaffe på sängen! Kollade även på senaste Harry Potterfilmen, trakasserade hennes katter med massa kel och diskuterade matlagning och barnuppfostran. Mycket mycket trevligt.


Idag var jag sunhunter med Ace, vi börjar bli bra duktiga på att sunhunta, vi två!


  Jag har påskankor på mina naglar häähääähä!


Peace!

Av Znövit - 4 april 2010 15:51


I frdags var jag och åt påskmiddag med familjen hemma hoa farmor, vi målade på ägg med tuschpennor och åt pannkakor som efterråt. (typ middag på middag men för farmorär pannkakor efterätt och det är inget att bråka om)


  Hippieägg!


  Urgulliga lillalillasyster!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards