- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Znövit - 12 april 2010 16:38


JAG VILL UT I SOOLEEEN! Jag blir nästan tårögd, måste det vara finaste jävla vädret just idag helvetesjävlapiss förskylning! Kan knappt gå på toa utan att det känns som att jag ska svimma fanfanfanfan.

Av Znövit - 12 april 2010 14:48


Var vaken till sex imorse, kunde inte sova för jag är så jävla förkyld. Och jag blev det inatt bara sådär liksom, wtf. Och nu mår jag pissdåligt och har snor i hela hjärnan. Och jag är säämst på vara förkyld, tror seriöst att jag lider av förkylningsdepprision alltså, blir helt nere. Blää.


Jack ringde och bad om ursäkt iallfall, så allt gott där.


Lägga sej  soffan och vara ynklig och tycka synd om sej själv. Och så äre fint väder också och kan inte gå ut. Baajs.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards