- Z n ö v i t

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Znövit - 22 april 2010 23:06


Precis varit på standup grej på O'learys, är så sjut roligt, standup äre bästa som finns!


Bästa dagen, i skolan beklagade jag mej för min dåliga b-day så mina klasshomies gjorde värsta firandet och sjöng för mej och kasta upp mej i lufetn 20 gånger och hade fina b-day tal och gjorde vågen och hade fiskedamm (jag fick två och ett halvt tuggumi och et cigg)!! SÅ HIMLA FINA jag blev så glad att jag nästan vilel gråta lite!

Senare var jag på spontan girldejt hos Carro med finmiddag och öl.

Bästa dagen.


Moment facebook:

- Raggningstips för honom och henne! Få den du strävar efter att falla för dig!

Detta mina vänner, tro det eller ej, ÄR en SERIÖS grupp med SERIÖSA raggningstips! Jag trodde det var ett skämt! Men det var det inte! Och då skrattade jag ännu mera! Och det gör jag fortfarande! Jag pallar inte!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards