- Z n ö v i t

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Znövit - 25 april 2010 20:00


Idag var pappasidan av familjen här och gratta mej lite i efterskott. Mycket trevligt och jag fick en webbkamera som jag lekt med hela dagen! (och de lämnade ett paket kakor efter sej, mmh!)


Nu har jag tvättid, och det är jobbigt att känka uppochner på tvättpåsar and stuffs med ett invalidben. Men jag är man ugg, och gört ändå.


Hade inte bangat på en folköl på bryggan efter tvätten..


 

Plastmamma, pappa och småsystrar! <3



Moment facebook: 

- Hellre att man är galen o rolig än att man är normal o tråkig!

Nej. 


Peace!

Av Znövit - 25 april 2010 14:36


Gjorde scaren igår, goddamn it hurts! Men fasen så snyggt det blev! Nu ska jag försöka stå ut med att hålla såren öppna i två veckor, det vill sägas konstant jävla smärta och peela en gång om dagen med bodyscrub och tvättsvamp, hurts like a bitch. Men jag är man och kommer bita ihop, jag har ju gjort det förut. Faan vad nöjd jag är! Ska bli spännande att se hur det kommer läka senare!


 

 


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards