- Z n ö v i t

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Znövit - 20 april 2010 17:14


Dricker kaffe från den nya kaffebryggaren jag fick och funderar över dessa 20 år jag nu gått igenom och vad jag egentligen tycker är viktigast och vad jag egentligen kanske hade velat hoppa över. Klart man önskar att man kunde ändra, radera och återuppleva en hel del, nästan allting om jag ska vara ärlig. Sammtidigt som jag vet att det är tack vare det som varit som jag är den jag är idag, och jag tror jag gillar mej som jag är. Har dock även en hel del issues på grund av det förflutna, men de är väl också en del av den jag är. Ska försöka hitta på ett så bra och lätt sätt som möjligt att summera min livstid men det är bra svårt att inte göra en novell av det då det hänt en del. Bara genom att tänka snabbt nu gissar jag på att jag flyttat ca 20 gånger.


Älskar den här bilden, taget strax innan vi gick ut femman. Hela klassen campade på en strand star utanför den lilla förorten jag bodde i då.


  Ni kan ju gissa vem som är jag!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards