- Z n ö v i t

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Znövit - 11 april 2010 18:45


Åh, vad skönt att bara  få sätta sej i soffan med datorn i knät i en halvstädad lägenhet och lyssna på bästa Lady Gaga – Telephone och bara få ta det lugnt efter ett minst sagt händelsefyllt påsklov! Riktigt kul att haft Lillebror här, om det är nån som får mej att skratta så jag nästan tror att jag ska dö eller kissa på mej så är det han, älskar när man har precis samma humos och bara behöver kolla på varandra och säga ett ord för att explodera i skratt. Lämnade precis av honom vid tåget.


Bra helg också, två helsköna utgångar. Borsett från att jag nu förväntar mej att Jackieboy ska ringa och be om ursäkt för en väldigt onödig kommentar som han kläckte ut sej igår, men känner jag honom rätt så kommer han inte ihåg den. Men jag kommer då påminna honom för jag ska ha min ursäkt!


Hoppas ni också haft en fin vecka!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards