- Z n ö v i t

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Znövit - 26 april 2010 21:16


FICK ÄNTLIGEN SVAR FRÅN PEACE AND LOVE! Jag får jobba, och med preciis samma sak som förra året, jour i öltältet under två pass, så jävla najs. Förra året behövde jag bara jobba ett av passen! Gryymt!


Jobbar på monolog som jag ska ha i skolan imorn, det sista "riktiga" vi gör på teatern, sen kommer det förhoppningsvis bli en del lek. Galet,a tt skolan faktiskt äntligen är påväg att ta slut nu. Känns så grymt skönt!


Benet gör så jäävla ont just nu, vill typ, slita av det, eller nått. Men det är bara att bita ihop, be a maan Znöviiit!

Höhö, nu när jag har min nya coola webamera så kommer jag såklart lägga upp fjortiscam bilder heela tiden! Har massa olika coola effekter på den också, yhee!


 


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards