- Z n ö v i t

Alla inlägg den 9 april 2010

Bah

Av Znövit - 9 april 2010 16:11


Är låg och inte på världens bästa humör. Lillebror står i kö till Uppkon nu (manga konvent thingy) och jag kollar på Topmodell. Jasse har hängt med mej ett tag och snart kommer Ace förbi. Borde städa.

Ikväll gör jag ingenting. Lillebror ska sova här så vill vara nykter och hemma när han kommer hit. Plus att jagär bra trött på att det känns som att det alltid är jag som ska styra upp helerna, smsbombad hela dagen. Varför kan inte jag bara få bli medbjuden nån gång liksom? Jaja, ska inte klaga, har ju kul varje helg iallafall.

Kanske köpa chips och nom till ikväll.


Igår var vi ochhälsade på Storebror i Enköping, jojomänsan. Det luktade svett i lägenheten och han hade smutsigt hår som vanligt, men han var trevlig och på alerten iallafall. Och bröderna mina träffar inte varandra överdrivet ofta.

Var dock jobbigt att vara i Enköping, inte varit där sen jag flyttade för två år sedan, och jag flyttade ju av en reason.


Tomodell nu.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards