- Z n ö v i t

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Znövit - 5 april 2010 21:16

Nyss varit hemma hos granne Amigo och druckit kaffe och kolalt på Topmodel medan han städade upp efter en tydligen väldigt vild fest i lördag. Snart hem till Ankel K och dricka er kaffe, jag gillart!


Massa saker att se fram emot den här månaden, Lillebror kommer hit på onsdag, den tjugonde fyller jag tjugoo, ny scar den tjugofjärde och sen sista April. Älskar att ha saker att se fram emot!


Förresten, på min studentskiva komemr temat vara Badass, tanken är alltså att man ska lä ut sej till något badassigt, kom gärna med förslag på vad man kan vara, huvudet är helt tomt!


Nu, hem till Ankel!


Peace!

Av Znövit - 5 april 2010 13:30


Spontana utgångar på söndagar är en av mina favoriter, det är alltid sådär lagom mysigt och chill. Spontana fyllor på söndagar tycker jag också om, typ som igår. Kul var det.


Nu snöar det ute, piss. Men då blir jag lite glad över att jag och Ace var så bra sunhunters igår så jag fick njuta av solen när den väl var framme.

Kanske vi inte får någon sommar i år?


Nu ska jag fika med JasseeEEe <3 puss puss puss!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards