- Z n ö v i t

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Znövit - 1 mars 2009 22:25


Bjuder på en bild när jag sitter ute i värmen och kisar mot solens starka strålar och är lycklig.


Just nu är jag mest trött.

Vilket är bra för då kanske jag somnar tidigt ikväll.

Vilket dock kan vara svårt när Mauri sover här, för han vet inte riktigt vad lägga sej tidigt innebär.

Men nån timme extra är det värt att tvignas vara vaken för att få somna bredvid honom.


Nya dreads har jag! Som ni kanske ser på min utomordentligt vackra och sommriga bild!

Matilda var här och flätade för kung och fosterland igår, och hon var förvånansvärt bra på det!

Funderar på att tacka med en liten liten överraskning... ;)


Skolan imorn, jag hoppas jag lyckas ta mej dit.

Har dock varit förkyld hela dagen idag, och hela dagen igår. Ingen feber dock, bara hängig och jävligt snorig. Jag ser lite ut som dendäringa Rudolf som är poalre med tomten atm.


Veckans mål är, likt förra veckan, att försöka ta mej till skolan åtminstonde tre hela dagar. Komma iväg och träna EN dag, unna mej att få fortsätt vara glad och överväga utgång iallfall en kväll.


Jag är så trött på gå ut just nu, eller ptja, nu har det varit åkej senaste två veckorna faktiskt. Men jag föredrar att gå ut på onsdagar då det inte är lika mycket folk ute, och det är lättare att hålla sej från att bli pissfull eftersom att det är skola dagen efter och på så sätt slipper man en och annan onödig bakfylla.


Jag håller på att småspara pengar inför sommaren, summan blir lite större hela tiden och jag hoppas på att jag är stormrik inom loppet av tre månader.

Lycka till!


Nu skall jag ta ut mina piercingar i näsan och försöka snyta ut allt riktigt riktigt ordentligt så jag slipper snyta mej på åtminstonde en halvtimme.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards