- Z n ö v i t

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Znövit - 11 mars 2009 21:28


En lång dag proppfull med bra saker!

Floppande tjockisdvärgar, fincigg, fjärilsmakaroner, varma bestick och portugisiskt gästspel på Reginateatern.

Grymt bra dag.

 Gästspelet är kanske det bästa jag sett någonsin. Bortset från mina favorit Jauvetare såklart.

Älskar exprementiell teater, blir så jävla inspirerad av det och får mej att känna att det faktiskt kan vara lite kul att gå teaterlinje.


Nu har vi bokat onsdagar som officiel teater-dag. Iaf de onsdagar vi kan så skall vi gå och kolla på någon form av teater. Eftersom att vi går teaterlinjen så får vi gå på stadsteatern hur mycket vi vill gratis och blir ofta inbjudna till Reginateatern.

Synd att inte utnyttja det lixom!


Näfan. Livet flyter på. Jag känner mej glad, trotts att humöret må skifta lite, men jag mår fortfarande bra. Jag är pepp och aktiv. Fattas bara att jag skulle sköta skolan något bättre och passa på att plugga ikapp lite smått medans jag har glöden för det. Hm. Det är ju så tråkigt..


Lite fint väder nu skulle vara pricken över i´t. Eller grädden på moset. Körsäret i drinken. Sätta lite prägel i vardagen (?!). Och så vidare.

Lägg gärna till egna skitdåliga svenska ordspråk för 'det där lilla extra'.


Peace!

Av Znövit - 11 mars 2009 08:47


När klockan ringer på morgonen och det är meningen att man skall kliva upp, äta lite frukost, göra sej iordning och åka till skolan så tar jag en minut på mej innan jag bestämmer mej för om jag faktiskt ska gå upp.

Jag ställer mej frågan; "Är det värt det?"

Att gå upp alltså. Lämna värmen under täcket och det skulle ju vara så sjukt skönt att sova nån timme till.. Och vi har ju bara engelska på morgonen hmmh..

Oftast kommer jag fram till svaret; "Nej, det är det inte."

Och lägger mej för att somna om under det varma täcket, hellst med en varm Mauri där.


Ja, idag har jag iallafall varit utomordentligt duktig och gått upp pch är redo att åka till skolan redan på första lektionen, guldstjärna till duktiga Znövit!


Näfan, gå till bussen nu då. Yepp. För jag är så duktig.

Och idag äre onsdag. Och kanske lite öl.

Teater ska jag gå på.

Mmh.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards