- Z n ö v i t

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Znövit - 14 mars 2009 17:53


Åkej, jag brukar tycka att det är drygt när folk har en massa länkar till youtube klipp i sina bloggar, men jag bara måste lägga upp den här.

Låten är inte bara cepeskön, videon är så jäävla underbar!

Haha, skithärlig :')

Njut, om ni pallar kolla!


Nu harjag tvättat klart och lagat mat och är mätt och belåten. Snart ska jag vika in alla kläder i garderoben, yey.

Annabejbi hjälper mej lite med mitt 'hemliga projekt'.

Det är inte så skithemligt egentligen och inte värste grejen, men jag vill ändå vänta ett tag med att avslöja det hehe.


Peace!

Av Znövit - 14 mars 2009 13:48


Tvätta är kanske inte det roligaste som finns, men det är bäst när aalla kläder är tvättade och man kan välja viilka som hellst som man vill ha på sej sen! BÄST!

Skall tvätta hela dagen, wooho! Ska passa på att städa en massa samtidigt. Jag och städa alltså.

 Har bestämt mej för att göra mej av med så mycket grejer som möjligt. Har så himlans mycket skräp som jag inte behöver egentligen men inte har hjärta att kasta :P

Men nu skall det ut !


Igår var det lite fest hemma hos Jack, spelade drinking-games och lekte med världens coolaste bok. De flesta blev rätt påverkade av alkoholen, dock inte jag så jag slapp bakfylla, yeahy!

Ikväll ska jag eventuellt på korridorsfest. Intressant, första helgen på... Ptja, LÅNG tid, som jag går på fest på både fredag och lördag och inte krogen.

Coolt coolt. Ont om pengar (A)


I sommar har jag och Matilda bestämt oss för att vi skall ut och resa lite i Sverige. Typ åka till Göteborg nån helg, kanske Malmö eller nått och sen antagligen åka förbi Köpenhamn oxå.

Men Matilda tycker inte att detta är nog, nänä, HON tycker att vi ska tågluffa i Europa!

Alltså, jag får hemlängtan om jag åker till Dalarna över en helg, hur i hela fridens namn ska jag klara av 22 dagar och inte ens vara i Sverige?!

Jah, vi ska diskutera saken lite mer och jag ska överväga. Jag älskar äventyr, men jag föredrar att hålla mej inom Sveriges ramar.

Och det kostar ju pengar.


Nä, nu ska jag vara lodis och gå till ica utan strumpor, alla par jag har tvättas just nu höhöö.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards