- Z n ö v i t

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Znövit - 23 mars 2009 18:03


 - Varför har inte jag några kompisar för?

 - För du är våldtäcksman. Uh-uh  uh-uh.


Inte kom väl jag upp till skolan heller och visst håller väl jag på bli sjuk igen.

Underbart.

Solen är borta oxå, kan det bli bättre?

Nej, tänk om man skulle skita i dethär och dra vidare.


Jag vill spola fram mitt liv till om två år. Om två år. Då kommere bli bra.

Ingen mer skola. Dags att kasta sej ut i det riktiga livet, äventyr, flytta från skiten, jobba på olika intressanta ställen, bo överallt.

Nej, jäklar, om två år, då kommer livet sätta igång på riktigt och jag kommer inte vara bunden till skituppsala och skitskola och skitsoc mer.

Jag är inte gjord för att plugga. Inte min grej helt enkelt.

Jag vill leva nu.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards