- Z n ö v i t

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Znövit - 10 mars 2009 18:05


Just nu känner jag att jag springer runt och är irriterad mest hela tiden. Nästan söker efter saker att klaga på eller anledningar till att tjafsa.

Bitterfittan Znövit.


Jag skyller på vädret. ALLT är vädrets fel. Och det suger ju, hur ska jag kunna konfrontera eventuella vädergudar för att få ut min ilska? Bah.

Känns som att det är precis tvärtom för hur det varit senaste veckorna, när jag bara velat sitta inne och göra ingenting och varit nöjd med det.

Nu vill jag uut och göra saker, träffa folk, festa festa festa hela tiden och vara glad. Eventuellt göra en kullerbytta tillochmed.


Men nää nä, det tycker inte vädret. Och då är jag sur. Sur sur sur!

Gif sol >.<

Känner mej rastlös, uttråkad och understimulerad.

Blah.


Nu ska jag äta. Tacos. Mums!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards