- Z n ö v i t

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Znövit - 8 mars 2009 02:07


Cuttingen gick sjuukt bra! Jag är så stolt över mej själv!

Först var jag såklart cepecepe nervös och var säker på att jag antagligen skulle dö, svimma eller spy.

Men när vi (jag och Mauri) kom fram till studion och träffade Pierre, som gjorde scarificationen, så blev jag fett lungt och nervositeten rann av mej och sen gick det bra.


Det gjorde ont, hell yeah it did!

Det kändes typ som att någon tog en tre centimeter lång skalpell och tryckte ner i köttet och drog låångsamt och djupt och jag kände hur huden delade på sej.

Egentligen var det en pytteliten skalpell och han skar inte mer än tre millimeter in i huden. Men ändå,


Men för att byta samtalsämne.

Jag sitter här och försöker torka bort alla jävla tårar som rinner från mina ögon som just nu rinner som vattenkranar och jag är sur.

Var ute på stan ett tag men började må cepedåligt, så jag drog till donken och käka lite och sen till bussen.

Vid bussen började jag plötsligt spy och jag kände mej helt drogad och höll på svimma och shit, skitobehagligt! Och en jävla moderatäckelgubbe började slita i mej och skrek att jag var full och blev helt galen, jag försökte såklart förklara att så är inte fallet men det var svårt när jag spydde och allt var svart för ögonen för mej och han slet i mej.


Sen när bussen kom stod han och berättade för schaffisen att jag inte borde få åka med för jag var full (han sa ordet full minst femtio gånger) och att jag skulle spy ner bussen typ. Jag var inte ens full! Inte ens lite!

Aja, fick åka med bussen iaf och gubbjäveln satte sej mittemot mej och kollade surt hela resan. Jag höll typ andan för att inte börja böla framför honom jävla as.


Bröt ihop så fort jag gick av bussen och nu har jag snart grinat konstant i en timme. Känner mej riktigt jävla dålig just nu och vill bara lägge mej ner och sova bort skiten men måste vara vaken i minst en timme till vilket känns rätt surt.


Failad kväll.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards