- Z n ö v i t

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Znövit - 22 mars 2009 18:22


Hanna bjöd på kinamat tidigare idag. Inte setts på ett halvår minst, så det var minnsan trevligt.

I flera timmar satt vi och talade om mitt absoluta favoritämne, det vill säga Mej.

Bra dag so far.


Ibland kommer jag på att jag är snygg.

Tro det eller ej, men jag har inte det utomordentligt braiga självförtroende som jag borde ha. Men jag har mina dagar. När man kommerpå att "fan, jag kanske är lite snygg ändå." och så känner man sej snygg hela dagen.

Nästan så man får sakta ner lite och få sej att inse att du må vara snygg, men inte snygg.

Men, idag är jag snygg.


Ettlivtill uppdaterat. Länk finns i menyn till höger vid intresse.


Peace.

Av Znövit - 22 mars 2009 02:51


Trevligt folk, skön stämmning, halvbra musik, allt för många goda drinkar och hundra spänn plus.

Det är så alla lördag bör vara.


Viktigt att poängtera, detta uppstod icke på äckliga People, vi drog vidare till way mycket trevligare ställe inom snar framtid.


Peace och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards