- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Znövit - 12 mars 2009 23:07


Kära bloggläsare!

Dagen började väldigt bra.

Sen gick jag jag upp..


Skämt åsido.

Nä, inte världens bästa start på dagen. Väldigt jobba irritationsmoment förstörde mitt goda humör och av de dåliga tecknen (tecknet) att dömma så utgick jag från att det skulle bli en helvetesdag.

Men vindarna vänder! (oooss åt saaamma håååll...)

Träffade min Tuggadbejb in the matsal in the skool, han hängde med mej ner på stan på ett litet ärende och sedan hem till mej.

Här lagade han ris med currysås till oss och, hör och häpna, lät mej klippa hans hår!

JAG HAR KLIPPT TUGGADS HÅR! Jag har klippt Tuggads hår!

Detta är en stor, stor dag för mej. Lyckan sitter ute i tåspetsarna, åh gud, jag har klippt Tuggads hår!


Och så stilig han blev pojken, efter att jag klippt honom! Han hade ju tillochmed ett ansikte där under lejonmanen, ett faktiskt ganska välskapt ansikte. Ganska.

Nejfan, så jävla coolt. Jag har klippt Tuggads hår.


Jag såg på honom med stora ögon och ett lyckligt leende i säkert en timme. Han blev nog lite irriterad av det, men jag kunde inte sluta!

Och nu är Mauri min Mauri påväg hit vilket gör denna underbara dag komplett!


Peace!


(Förresten, bara för att hoppas på att jag lyckas göra er lite nyfikna, så pillar jag lite på ett ytterst hemligt projekt just nu som ingen i hela världen vet om. Den ni, nu blev ni allt sugna va? )

Ovido - Quiz & Flashcards