- Z n ö v i t

Alla inlägg under mars 2009

Av Znövit - 21 mars 2009 20:07


Istället för att köpa min vanliga ekologiska mellanmjölk idag så fick Mauri mej att köpa arlas coola svarta mjölkpaket istället, där dom gör reklam för earth hour.

Och jovisst, earth hour i all ära men jag betalade för ett svart mjölkpaket med reklam på istället för mitt kära ekologiska och det känns fail.

Lite som att det är smutsig mjölk.


People ikväll, dubbelfail, men dom har såndäringa glad timme och gratis inträde till tio, och jag tänker leka snål och åka dit utan jacka för att slippa betala garderob.

Så snål är jag.


 - Note to self: Nudlar är äckligt. Sluta äta dem förihelvete.


Dialekttalande duvor på TV är ju för fan helt underbart.


Peace.

Av Znövit - 21 mars 2009 01:06


Jag älskar Brittan, hon är bäst. Och nej, jag är inte ironisk.


Jag älskar när man känner att man blivit inspirerad av något/någon. Det har jag blivit idag. Det var dock inte Brittan som lyckats ge mej inspiration den här gången.


Om en och en halv timma kommer Mauri hit och då ska jag knulla, för det har jag minnsan velat hela dan.


Jag kliar överallt, är säkert skabb, och jag har jävligt snygga tuttar.


Peace.

Av Znövit - 20 mars 2009 22:55


Idag gjorde jag upptäckten att pimpa lådor inte riktigt är min grej.


Humöret idag har inte varit det bästa ever. Inte riktigt dålig kanske, men inte så peppt. Just nu känner jag mej sänkt och rätt nere utan att kunna förklara varför.

Man kan inte alltid vara på topp.

Hemmakväll, på en fredag, yey. För opepp för att palla göra något.


Nu, mina damer och herrar, skall jag för er avslöja, mitt hemliga projekt!

 Det äääär, en blogg! WOOOHOO EN BLOOGG!

Ahmen som jag sa, inte värsta grejen, men ah, ett litet projekt för att skriva av mej ännu lite mer.

I den här nya bloggen kommer jag dock inte skriva om min dag som jag gör här, utan den nya är till för alla texter jag har i huvvet.

Scenarion från mitt förflutna, eller kanske från mitt liv idag, eller kanske saker jag kommit på helt från ingensnstans.

Ibland ser jag intressanta människor på stan som jag vill skriva om.

Och den nya bloggen är alltså till för dessa texter!


Så, här är den, den nya bloggen! http://ettlivtill.blogg.se/

Hoppas ni orkar läsa den. Kom gärna med kritik i den oxå!


Kommer ha länk till den till höger här och skriva liten påminnelse när den uppdaterats så ni slipper gå in och kika i den varje dag ;)


Peace!

Av Znövit - 19 mars 2009 14:43


Näe. Idag är en lite sämre dag jämfört med alla bra dagar som varit.

Riktigt dålig start på dagen må jag säga.

Känner mej inte så pepp right now. Funderar dock på om jag ska orka åka och träna, tänkte görat imorn men vi har stdiedag då och då tänker jag tamigtusan sova.


Bra grej som hänt idag är iaf att jag talade med skolsystern, och hon ska tala med studierektorer och syos och grejer om att jag bara ska plugga halvtid. Alltså, bara gå några få kurser och totalt skita i resten och sedan inte officiellt ta studenten men ändå ha betyg i några få ämnen.


Om detta går igenom så kommer jag bli en lycklig människa. Jag klarar fan inte av skola, jag är inte byggd för att plugga.

Så, då får jag själv välja vilka mnen jag vill gå. Och fortfarande få studiebidrag.

När jag kommit in i rutinen lite, den eventuellt nya alltså, så ska jag försöka fixa nått jobb. Vadsomhellst, fucking diska eller lager eller whatever.


Fan vad jag hoppas, måste dock tala med tian och hoppas på att de och soc tycker att det låter bra oxå. Kan hända att de misstycker..

Har ju redan funderat på att hoppa av skolan tusen gånger. Men det känns som att om det blir såhär så behöver jag inte överväga det längre för då kommer det ju inte vara så jobbigt.


Hm. Nu ska jag pilla lite på mitt hemliga projekt, sen lämna tillbaks en film på ica och sen överväga dendär träningen.


Peace!

Av Znövit - 18 mars 2009 21:18


Idag har varit en bra dag. Bortsett från att jag inte varit i skolan.

Tänkte dock gå på teaterlektionen men den var tydligen inställd.

Så jag GICK och träffade Malin på stan istället, vi hängde på bryggan en liten stund, sen till GF och spela kort och seen gick vi på teater. Det är ju onsdag, det vill säga nya gå-på-teater-dagen.

Dagens teater var dock rätt lame.


Och fiint väder har det varit, riktigt riktigt fint väder och fy satan vad sur jag blir om det börjar snöa igen nu! Nu jävlar vill jag ha vår!

Jag sprang runt ute med tre tjocktröjor och låtsades som att jag inte frös istället för att ha jacka. Wunderbar!


Nu ska jag möta Mauri vid ica och hyra film.


Peace!

Av Znövit - 17 mars 2009 23:10


Alla är ute och festar och skrker, och här sitter jag, för jag är snål och vill inte betala 40 kronor i inträde.

 Men JAG äter mumsiga marmelad mackor och mrå bra ändå.


Idag var jag och Matilda skitduktiga och GICK till gymmet, tränade och sen gick på yoga. High five till duktiga oss! Yogan var paain idag i got to say!


Finfina vädret har det varit oxå jaajamänsan. Mmh. Vår, får vi hoppas, snart.

Jah, har inte så mycket att dela med mej av just nu.

Såe, godnatt sötnosar!


Peace!

Av Znövit - 16 mars 2009 18:24


Fail fail fail fail fail!

Nu är jag riktigt irriterad och bitter på mej själv.

Jag tog mej heela den långa vägen på ca 100 meter till ica, och köpte rostbröd och apelsinmarmelad för att parta till det lite.

På vägen hem fantiserade jag om mina mumsiga marmeladmackor jag skulle äta tillsammans med god oboy när jag kom fram.


Sen kom jag hem.

OCH KOM PÅ DÅ ATT JAG HAR JU FÖRFAN INGET SMÖR HEMMA!

GHAAaaAAAAAAAAAAAA!!!

Och man kan ju inte äta marmeladmackor utan smör, det fattar ju vem som hellst!

FAIL!


Och nu är jag sur och JÄVLIGT sugen på marmeladmackor men orkar inte gå tillbaks till ica >.<

Kuk.


Ja, fail, alltså.


Men bortsett från detta traumatiska missöde så har min dag varit bra.

Gick riktigt bra  på teatern idag må jag säga, creds till alla som jobbade på skitbra!

Känns som att det här kommer gå bra nu.

Bara en månad kvar tills 'premiären' på vår produktion som vi jobbat med som fan hela tvåan, känns lite, jobbigt. Fett opepp, jag kommer tycka att det är sjukt pinsamt bara för vår produktion är så sjukt töntig heehe.


Men annars är det fan bra, riktigt bra, försöker att dämpa braheten en aning så den inte stiger mej över huvudet. Kan hända att man faller hårt som fan för minsta grej då.

Men det är bara så jäävla skönt att verkligen känna att jag kommit ur den dåliga perioden helt nu och kan ha kul och orka festa och vara aktiv om dagarna. Yey!


Min scarification svider as hell just nu, men det är bara bra, betyder att såret är öppet. Har knappt kännts något alls innan och jag har nästan varit rädd för att skiten gått och smygläkt!

Men hää blir bra.

Oh, fick igenom min 26 mm plugg i örat igårnatt oxå, YEY! Låg på golvet och kved av smärta i tio minuter sammtidigt som glädjetårarna rann ner för mina kinder.

Lycka.


Peace!

Av Znövit - 14 mars 2009 17:53


Åkej, jag brukar tycka att det är drygt när folk har en massa länkar till youtube klipp i sina bloggar, men jag bara måste lägga upp den här.

Låten är inte bara cepeskön, videon är så jäävla underbar!

Haha, skithärlig :')

Njut, om ni pallar kolla!


Nu harjag tvättat klart och lagat mat och är mätt och belåten. Snart ska jag vika in alla kläder i garderoben, yey.

Annabejbi hjälper mej lite med mitt 'hemliga projekt'.

Det är inte så skithemligt egentligen och inte värste grejen, men jag vill ändå vänta ett tag med att avslöja det hehe.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards